Smoooth betaling med Klarna
Søk
Butikken 9 – 18 Logg inn Retur Betaling Levering Hente i butikk Ønskeliste

Retur

I følge loven har du 14 dagers ubetinget angrerett hos nettbutikk@bruun.no fra den dagen du mottar varen. Det er viktig at du informere oss innen de 14 dagene er utløpt. 

Uavhentede pakker blir belastet med et gebyr på kr 249,- som går til å dekke kostnadene i forbindelse med frakt/ekspedisjon.

Det er vårt ansvar at pakken kommer trygt fram til deg, og det er ditt ansvar at en retur kommer tilbake til oss. Derfor anbefaler vi at du bruker Norgespakke med sporing (husk sporingsnummer)

Varen må returens i samme tilstand som den ble levert, ubrukt og med leverandørens prislapp.
Retur sendes Axel Bruun Sport AS, Prinsensgt 30, 7011 Trondheim

Må jeg betale for å sende varer i retur?
Ved retur av vare må returkostnadene betales av kjøper. Har vi sendt deg feil vare, vil du motta en returetikett fra oss.

Ved bestilling av ski med påmontert binding:
Ved valg av montering av bindinger på skiene gjelder ikke returrett da dette er et kundetilpasset produkt.

Undertøy:
Undertøy kan ikke byttes.

1. Bytte

Har du mottatt en vare du ønsker å bytte, anbefaler vi deg å sende oss en mail så fort som mulig nettbutikk@bruun.no slik at vi kan reservere riktig størrelse til deg.

Opprinnelig vare sendes i retur til:

Axel Bruun Sport AS
Prinsensgt. 30
7011 Trondheim

Last ned angrerettskjema her og legg ved det ferdig utfylte angrerettskjemaet i pakken.
Returfrakt betales av kjøper.

Varen kan selvfølgelig byttes uten kostnad i vår butikk i Trondheim, husk å medbringe kvittering.

2. Reklamasjon.

Hvis det er feil eller mangel med varen du har kjøpt hos oss har du som kunde reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen.

Send en beskrivelse av "problemet" på mail ( nettbutikk@bruun.no ) og gjerne med vedlagt bilde.

NB! Er varen brukt unormalt mye eller ikke til egnet bruk, faller reklamasjonsretten på 2 år bort.

Ved godkjent reklamasjon - dekker vi fraktkostnader.